AUDI-VW

 

1937-1945: έργο αυτοκινήτου Λαϊκή γίνεται KUBELWAGEN

Μοντέλο της Porsche Type 12 (Zündapp), Μουσείο Βιομηχανικής Πολιτισμού, Nurnberg

Volkswagen ιδρύθηκε αρχικά το 1937 από το ναζιστικό συνδικαλιστική οργάνωση, η γερμανική Μέτωπο Εργασίας ( Deutsche Arbeitsfront ). [ 2 ] Στις αρχές του 1930 γερμανική βιομηχανία αυτοκινήτων ήταν ακόμα σε μεγάλο βαθμό αποτελείται από πολυτελή μοντέλα, και ο μέσος Γερμανός σπάνια θα μπορούσε να αντέξει οικονομικά κάτι περισσότερο από ένα μοτοσικλέτας.Αναζητώντας μια πιθανή νέα αγορά, ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες άρχισαν ανεξάρτητη "λαών" αυτοκίνητο "έργα - Mercedes» 170H, Autobahn Adler, η Steyr 55, Hanomag 1,3 L, μεταξύ άλλων.Η τάση αυτή δεν ήταν νέα, καθώς Béla Barényi αυτή θεωρείται ότι έχει συλληφθεί το βασικό σχεδιασμό στη μέση της δεκαετίας του 1920. Josef Ganz ανέπτυξε το Πρότυπο Superior (φθάνοντας στο σημείο αυτό τη διαφήμιση ως «γερμανική Volkswagen"). [ 3 ] [ σπασμένα παραπομπή ]Επίσης, στην Τσεχοσλοβακία, ο Hans Ledwinka 's έγραψε Tatra T77 , ένα πολύ δημοφιλές αυτοκίνητο μεταξύ της γερμανικής ελίτ, ήταν όλο και μικρότερες και πιο προσιτές σε κάθε αναθεώρηση. Το 1933, με πολλά από τα παραπάνω έργα που βρίσκονται ακόμη σε εξέλιξη ή πρώιμα στάδια της παραγωγής, ο Αδόλφος Χίτλερ δηλώσει τις προθέσεις του για μια κατάσταση την αιγίδα "Volkswagen" πρόγραμμα. Ο Χίτλερ απαιτείται ένα βασικό όχημα ικανό να μεταφέρει δύο ενήλικες και τρία παιδιά στα 100 km / h (62 mph). "Αυτοκίνητο του Λαού" Η θα είναι στη διάθεση των πολιτών του Τρίτου Ράιχμέσα από ένα σύστημα αποταμιεύσεων σε 990 Reichsmark , για την τιμή του μια μικρή μοτοσικλέτα (κατά μέσο όρο εισόδημα είναι περίπου 32RM την εβδομάδα). [ 4 ]

Παρά τις βαριές πιέσεις υπέρ ενός από τα υπάρχοντα έργα, ο Χίτλερ επέλεξε να υποστηρίξει ένα ολοκαίνουργιο, κρατικής ιδιοκτησίας εργοστάσιο. Ο μηχανικός που επελέγη για την αποστολή ήταν ο Ferdinand Porsche . Στη συνέχεια, ένα ήδη φημισμένος μηχανικός, η Porsche ήταν ο σχεδιαστής της Mercedes 170H, και εργάστηκε στο Steyr για αρκετό καιρό στα τέλη της δεκαετίας του 1920. Όταν άνοιξε το δικό του στούντιο σχεδιασμού προσγειώθηκε δύο ξεχωριστά "Auto für Jedermann" (αυτοκίνητο για όλους) έργα με NSU και Zündapp, και οι δύο κατασκευαστές μοτοσικλετών. Ούτε σχέδιο να αποδώσει καρπούς, στασιμότητα στην φάση πρωτοτύπου, αλλά η βασική ιδέα παρέμεινε στο χρόνο μυαλό της Porsche αρκετά, έτσι ώστε στις 22 Ιουνίου 1934, ο Δρ Ferdinand Porsche συμφώνησε να δημιουργήσει το "Αυτοκίνητο του Λαού" για τον Χίτλερ. παραπομπή που απαιτείται ]

Οι αλλαγές που περιλαμβάνονται καλύτερη οικονομία καυσίμου , την αξιοπιστία, την ευκολία χρήσης, και οικονομικά αποδοτικές επισκευές και ανταλλακτικά. Η πρόθεση ήταν ότι οι απλοί Γερμανοί θα αγοράσουν το αυτοκίνητο με τη βοήθεια ενός συστήματος αποταμίευσης ( Fünf Mark die Woche musst du sparen, willst du im eigenen Wagen fahren "-" Πέντε Marks μια εβδομάδα θα πρέπει να βάλει στην άκρη, σε περίπτωση που το αυτοκίνητό σας θέλουν να οδηγούν "), η οποία γύρω από 336.000 άνθρωποι, τελικά, πληρώνονται σε. Πρωτότυπα του αυτοκινήτου που ονομάζεται "KDF-Wagen» (γερμανικά: Kraft durch Freude - «δύναμη μέσω της χαράς»), εμφανίστηκε από το 1936 και μετά (τα πρώτα αυτοκίνητα που είχαν παραχθεί στη Στουτγάρδη ). Το αυτοκίνητο είχε ήδη διακριτικό σχήμα στρογγυλό και αερόψυκτο , επίπεδη τέσσερις , προσαρμοσμένο στο πίσω μέρος του κινητήρα . Το αυτοκίνητο VW ήταν μία από τις πολλές KdF προγράμματα, τα οποία περιλαμβάνονται πράγματα όπως εκδρομές και εξορμήσεις. Το πρόθεμα Volks- («είναι άνθρωποι") ήταν όχι μόνο στα αυτοκίνητα, αλλά και σε άλλα προϊόντα στην Ευρώπη? το " Volksempfänger "δέκτη ραδιοφώνου για παράδειγμα. Στις 28 Μαΐου 1937, η Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH (μερικές φορές με τα αρχικά Gezuvor [ 5 ] ) ιδρύθηκε από την Deutsche Arbeitsfront .Μετονομάστηκε αργότερα "Volkswagenwerk GmbH "στις 16 Σεπτεμβρίου 1938. [ 6 ]

VW Τύπος 82E

Erwin Komenda , η μακροχρόνια Ένωση Auto επικεφαλής σχεδιαστής, ανέπτυξε το αμάξωμα του πρωτοτύπου, το οποίο ήταν εμφανώς το Beetle είναι γνωστό σήμερα. Ήταν ένας από τους πρώτους που θα εξελιχθεί με τη βοήθεια μιας αεροσήραγγας , σε χρήση στη Γερμανία από τις αρχές της δεκαετίας του 1920.

Η κατασκευή του νέου εργοστασίου που ξεκίνησε 26 Μάη 1938 στη νέα πόλη της KDF-Stadt, που σήμερα ονομάζεται Wolfsburg , η οποία είχε ειδικά κατασκευασμένες για τους εργαζόμενους του εργοστασίου. Αυτό το εργοστάσιο παρήγαγε μόνο μια χούφτα των αυτοκινήτων από τον πόλεμο του χρόνου ξεκίνησε το 1939. Κανένας επεδόθη πράγματι στον κάθε κάτοχο του ολοκληρωμένου βιβλία σφραγίδα εξοικονόμηση, αν και ένας τύπος 1 Cabriolet παρουσιάστηκε στο Χίτλερ στις 20 Απριλίου 1938 (49α γενέθλιά του).

Πόλεμος σημαίνει παραγωγή αλλάξει σε στρατιωτικά οχήματα, τα τύπου 82 KUBELWAGEN("αυτοκινήτου Bucket») όχημα πολλαπλών χρήσεων (πιο συχνή εν καιρώ πολέμου μοντέλο της VW), και τα αμφίβια Schwimmwagen που χρησιμοποιήθηκαν για να εξοπλίσει τις γερμανικές δυνάμεις. Όπως ήταν κοινό με ένα μεγάλο μέρος της παραγωγής στη ναζιστική Γερμανία κατά τη διάρκεια του πολέμου, σκλάβος της εργασίας χρησιμοποιήθηκε στο εργοστάσιο της Volkswagen. Η εταιρεία θα παραδεχτεί το 1998 ότι θα χρησιμοποιηθούν 15.000 σκλάβοι κατά τη διάρκεια της πολεμικής προσπάθειας.Γερμανοί ιστορικοί εκτιμάται ότι το 80% του εργατικού δυναμικού της εν καιρώ πολέμου της Volkswagen ήταν καταναγκαστική εργασία.παραπομπή που απαιτείται ] Πολλοί από τους σκλάβους αναφέρθηκε ότι έχουν παραδοθεί από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, κατόπιν αιτήματος από τους διαχειριστές των φυτών. Η αγωγή κατατέθηκε το 1998 από τους επιζώντες για αποκατάσταση της καταναγκαστικής εργασίας. [ 7 ] Η Volkswagen προτίθεται να θεσπίσει ένα προαιρετικό ταμείο αποκατάστασης. [ 8 ]

Volkswagen εργοστάσιο με μία από τις δικές σταθμούς παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας της

edit ]1945: βρετανικού στρατού, Στρατηγού Ivan Hirst, ασαφές μέλλον

Η εταιρεία χρωστάει της μεταπολεμικής ύπαρξη σε μεγάλο βαθμό σε έναν άνθρωπο, τον βρετανικό στρατό αξιωματικός Major Ivan Hirst , REME . Τον Απρίλιο του 1945, KDF-Stadt, και σε μεγάλο βαθμό βομβαρδίστηκε εργοστάσιο της συνελήφθησαν από την Αμερικανούς , και στη συνέχεια παραδόθηκε στους Βρετανούς, εντός του οποίου ζώνη κατοχής της πόλης και το εργοστάσιο έπεσε. Τα εργοστάσια τέθηκαν υπό τον έλεγχο του Oldham -γεννημένος Hirst. Αρχικά, το σχέδιο ήταν να το χρησιμοποιήσετε για στρατιωτικό όχημα συντήρησης. Δεδομένου ότι είχε χρησιμοποιηθεί για τη στρατιωτική παραγωγή, και είχε στα λόγια του Hirst ένα «πολιτικό ζώο» και όχι μια εμπορική επιχείρηση - τεχνικά καθιστώντας υπεύθυνος για την καταστροφή σύμφωνα με τους όρους της Συμφωνίας του Πότσνταμ , ο εξοπλισμός ήταν σε χρονικό διάστημα πρόκειται να διασωθεί ως πολεμικές επανορθώσεις . Hirst ζωγραφισμένο ένα από τα αυτοκίνητα πράσινα του εργοστασίου και απέδειξε ότι στο εγγλέζικο στρατηγείο στρατού. Σύντομη του φωτός των μεταφορών, τον Σεπτέμβριο του 1945 το βρετανικό στρατό πείστηκε να τοποθετήσετε ένα ζωτικής σημασίας προκειμένου για 20.000. Το πρώτο λίγες εκατοντάδες αυτοκίνητα πήγαν στο προσωπικό από τις κατοχικές δυνάμεις, και στο γερμανικό ταχυδρομείο.

Κάποιοι Βρετανοί προσωπικό είχαν τη δυνατότητα να λάβουν τους VW Σκαθάρια πίσω στο Ηνωμένο Βασίλειο όταν ήταν αποστρατευθέντων , και ένα από τα πρώτα Σκαθάρια έφερε πίσω με αυτόν τον τρόπο (Ηνωμένο Βασίλειο αριθμός μητρώου JLT 420) εξακολουθεί να ανήκει από τον Peter Colborne-Μπέιμπερ, η Ο γιος του αρχικού δικαιούχου πρώτο επίσημο εισαγωγέα Volkswagen του Ηνωμένου Βασιλείου, Colborne γκαράζ του Ripley, Surrey . [ 9 ]

Μέχρι το 1946 το εργοστάσιο παρήγαγε 1.000 αυτοκίνητα το μήνα, ένα άριστο αποτέλεσμα, θεωρώντας ότι ήταν ακόμα σε άθλια κατάσταση.Λόγω της οροφής και των ζημιών παράθυρο, η βροχή σταμάτησε την παραγωγή και τα νέα οχήματα είχαν ανταλλάξει για το χάλυβα που απαιτούνται για την αύξηση της παραγωγής.

Το αυτοκίνητο, και η πόλη άλλαξε Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο εποχή-τα ονόματά τους με "Volkswagen", και " Wolfsburg », αντίστοιχα, και η παραγωγή αυξανόταν. Είναι ακόμα ασαφές το τι έμελλε να γίνει από το εργοστάσιο. Ήταν που προσφέρονται στους αντιπροσώπους από τους Βρετανούς, οι αμερικανικές και γαλλικές βιομηχανίες αυτοκινήτων. Γνωστό, όλα τα απέρριψε. Μετά από επιθεώρηση της εγκατάστασης,Sir William Rootes , επικεφαλής της βρετανικής ομάδας Rootes , είπε Hirst το έργο θα αποτύχει μέσα σε δύο χρόνια, και ότι το αυτοκίνητο "είναι αρκετά ελκυστική για το μέσο αγοραστή αυτοκίνητο, είναι πολύ άσχημο και πολύ θορυβώδη ... Αν νομίζετε ότι πρόκειται για την κατασκευή αυτοκινήτων σε αυτόν τον τόπο, είστε μια αιματηρή ανόητος, νεαρός άνδρας ». παραπομπή που απαιτείται ] Σε ένα ειρωνικό γύρισμα της μοίρας, η Volkswagen θα κατασκευή ενός τοπικά ενσωματωμένη έκδοση του Rootes του Hillman Avenger στην Αργεντινή στο 1980, πολύ μετά Rootes είχε χρεοκοπήσει στα χέρια των Chrysler το 1978-το Beetle επιβιώνουν τα Avenger από πάνω από 30 χρόνια.

Ford εκπρόσωποι ήταν εξίσου ζωτικής σημασίας: το αυτοκίνητο ήταν «δεν αξίζουν δεκάρα», σύμφωνα με τον Henry Ford II , ο γιος του Edsel Ford , αν και το έκανε σύμφωνα με πληροφορίες εξετάσει το ενδεχόμενο να αναλάβει το εργοστάσιο της VW, αλλά απέρριψε την ιδέα, το συντομότερο κοίταξε ψηλά Wolfsburg στο χάρτη και διαπίστωσε ότι είναι πολύ κοντά για την άνεση με την Ανατολή γερμανικά σύνορα.παραπομπή που απαιτείται ]

Στη Γαλλία, η Citroën ξεκίνησε το 2CV σε μια παρόμοια ιδέα μάρκετινγκ. Εν τω μεταξύ, στην Ιταλία, το Fiat 500 "Topolino" αναπτύχθηκε.

[]1945 - 1948: την επιβίωση σε Allied-κατεχόμενη Γερμανία

Σε Κατεχόμενα Γερμανία , οι Σύμμαχοι ακολούθησε την Σχεδίου Morgenthau , για να αφαιρέσετε όλα τα γερμανικά ενδεχόμενου πολέμου, με πλήρη ή μερική pastoralisation . Ως μέρος αυτής, στην Βιομηχανική σχέδια για τη Γερμανία , οι κανόνες για τις οποίες βιομηχανία Γερμανία ήταν να του επιτραπεί να διατηρήσει εκτέθηκαν. Η γερμανική παραγωγή αυτοκινήτων καθορίστηκε σε κατ 'ανώτατο όριο του 10% του 1936 αριθμούς παραγωγής αυτοκινήτων. [ 10 ]

Όπως προαναφέρθηκε, το εργοστάσιο της Volkswagen στο Wolfsburg τέθηκε υπό βρετανικό έλεγχο το 1945? ήταν να αποσυναρμολογηθεί και να αποστέλλονται στη Βρετανία. Ευτυχώς για τη Volkswagen, δεν βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία έγινε ενδιαφέρονται για το εργοστάσιο? "Το όχημα δεν πληροί τις βασικές τεχνικές απαιτήσεις του κινητήρα του αυτοκινήτου ... είναι αρκετά ελκυστική για το μέσο αγοραστή ... Για την κατασκευή του αυτοκινήτου στο εμπόριο θα είναι ένα εντελώς ασύμφορη οικονομικά των επιχειρήσεων ". [ 11 ] Το εργοστάσιο επέζησε από την παραγωγή αυτοκινήτων για το βρετανικό στρατό αντ 'αυτού. Allied αποσυναρμολόγηση πολιτική άλλαξε στα τέλη του 1946 ως τα μέσα του 1947, αν και η βαριά βιομηχανία συνέχισε να διαλυθούν έως το 1951. Το Μάρτιο του 1947 Χέρμπερτ Χούβερ βοήθησε πολιτική αλλαγή με τη δήλωση: «Υπάρχει η ψευδαίσθηση ότι η Νέα Γερμανία αριστερά μετά την προσαρτήσεις μπορεί να μειωθεί σε μια «ποιμενική κατάσταση" Δεν μπορεί να γίνει αν δεν εξοντώσουν ή να μετακινήσετε 25 εκατομμύρια ανθρώπους να ξεφύγουν από αυτό. ". [ 12 ] Χάρη στην προστασία του βρετανικού στρατού Major Ivan Hirst , η Volkswagen επέζησε η επικίνδυνη εποχή, και έγινε μέρος της γερμανικής οικονομικής ανάκαμψης.

[]1948 και μετά: το εικονίδιο για την αναγέννηση της Δυτικής Γερμανίας

1949 Volkswagen "διαιρούμενων πίσω παράθυρο" Sedan
Volkswagen Cabriolet (1953)
Μια πρωτότυπη 1300 Deluxe, γύρω στο 1966.

Από το 1948, η Volkswagen έγινε ένα πολύ σημαντικό στοιχείο, συμβολικά και οικονομικά, της αναγέννησης Δυτικής Γερμανίας. Heinrich Nordhoff (1899-1968), πρώην ανώτερο στέλεχος στηνOpel ο οποίος είχε την επίβλεψη των πολιτικών και στρατιωτικών παραγωγή οχημάτων στη δεκαετία του 1930 και του 1940, προσελήφθη για να εκτελέστε το εργοστάσιο το 1948. Το 1949 Major Hirst αριστερά συνεργασία με την εταιρεία, όπως είχε ήδη ανασχηματίστηκε ως την εμπιστοσύνη, που ελέγχεται από τη Δύση γερμανική κυβέρνηση, και η κυβέρνηση του κράτους τηςΚάτω Σαξονίας . Εκτός από την εισαγωγή του τύπου Volkswagen 2 επαγγελματικό όχημα (van, pick-up και τροχόσπιτο), και η VW Karmann Ghia σπορ αυτοκίνητο, Nordhoff επιδιωκόμενους ένα μοντέλο πολιτικής μέχρι λίγο πριν το θάνατό του το 1968.

Volkswagens για πρώτη φορά εκτίθενται και πωλούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1949, αλλά μόνο δύο μονάδες που πωλούνται στην Αμερική ότι το πρώτο έτος. Κατά την είσοδο της στην αγορά των ΗΠΑ, η VW ήταν εν συντομία πωλείται ως "Wagon Victory". Volkswagen της Αμερικήςδιαμορφώθηκε τον Απρίλιο του 1955 για την τυποποίηση των πωλήσεων και παροχής υπηρεσιών στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η παραγωγή του τύπου 1 Volkswagen Beetle αυξηθεί δραματικά τα τελευταία χρόνια, φθάνοντας το συνολικό εκατομμύριο το 1955.

Volkswagens στον Καναδά - VW Καναδά παρήγγειλε το πρώτο αυτοκίνητά τους στις 10 Ιουλίου 1952. (Ναυτιλία για 143.075) Η σειρά αποτελείται από 12 οχήματα, (3) μοντέλο 11C, ένα μαύρο, πράσινο, και sandcolor (3) 11GS, ενός κάστανου καφέ και δύο γαλάζια νερά της, (2) 24A-M51 σε κόκκινο, (1) 21A σε μπλε (1), 23A σε μπλε, (1) 22Α μπεζ χρώμα, και ένα ασθενοφόρο.Volkswagen Προϊόντα παρατηρήθηκαν στον Καναδά για πρώτη φορά στην καναδική Εθνική Έκθεση, τον Αύγουστο του 1952 και έγιναν δεκτές με ενθουσιασμό. Η πρώτη αποστολή των αυτοκινήτων έφθασε στο Τορόντο, τον Δεκέμβριο του 1952. Μέχρι το 1955 οι πωλήσεις ήταν σε μια βάση που δικαιολογεί την κατασκευή του προστίμου εργοστάσιο της Volkswagen σε μια 32-στρεμμάτων (130.000 m 2 ) χώρο για Golden Mile Scarboro του. Για το σκοπό αυτό, ένα 60.000 τετραγωνικών ποδιών (5.600 m 2 ) κτίριο με τη διοίκηση, εκθεσιακούς χώρους, υπηρεσίες, επισκευές και ανταλλακτικά, μια προσθήκη των 60.000 τετραγωνικών ποδιών (5.600 m 2 ) χτίστηκε το 1957, με την αποθήκευση για 4.000.000 δολάρια των τμημάτων . (Βλέπε 1959 καναδική Μητρώο του Εμπορικού και Βιομηχανικού πραγματοποιήθηκε στα Δυτικά Βιβλιοθήκες του Πανεπιστημίου του Δυτικού Οντάριο, Λονδίνο, Οντάριο.)

Οι πωλήσεις εκτινάχθηκαν στα ύψη, εν μέρει χάρη στη διάσημη διαφημιστικές καμπάνιες από τη Νέα Υόρκη διαφήμιση πρακτορείο Doyle, Dane Bernbach . Με επικεφαλής τον Art Director Helmut Krone, και copywriters Julian Koenig και ο Bob Levinson, Volkswagen διαφημίσεις έγινε τόσο δημοφιλές όσο το αυτοκίνητο, με τραγανή διατάξεις και πνευματώδης αντίγραφο για να δελεάσει τους νεότερους, εκλεπτυσμένο καταναλωτές με τους οποίους το αυτοκίνητο συνδέθηκε. Ακόμα κι αν ήταν σχεδόν καθολικά γνωστή ως Beetle (ή το Bug), δεν ήταν ποτέ επίσημα επισημαίνονται ως τέτοια από τον κατασκευαστή, αντί να αναφέρεται ως τύπου 1. Η πρώτη αναφορά στο όνομα Beetle συνέβη στη διαφήμιση των ΗΠΑ το 1968, αλλά όχι μέχρι το 1998 και το Golf με βάση Νέο Beetle θα είναι το όνομα που έλαβαν οι Volkswagen. αμφίβολη  ]

Παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο ήταν όλο και ξεπερασμένη, κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1960 και στις αρχές της δεκαετίας του 1970, οι αμερικανικές εξαγωγές, καινοτόμα διαφήμιση, και μια αυξανόμενη φήμη για την αξιοπιστία βοήθησε στοιχεία για την παραγωγή ξεπεράσει τα επίπεδα του προηγούμενο ρεκόρ, το Ford Model T . Στις 17 Φεβρουαρίου 1972 η 15.007.034 ου Beetle πωλήθηκε. Η Volkswagen θα μπορούσε να ισχυριστεί πλέον το παγκόσμιο ρεκόρ παραγωγής για το πιο παραγωγής, και μόνο μάρκα αυτοκινήτου στην ιστορία. Το 1973, η συνολική παραγωγή ήταν πάνω από 16 εκατομμύρια.

Για να τιμήσει την μνήμη πέρασμα του ρεκόρ σήμα της Ford Model T πωλήσεων της και τις νίκες του στο Baja 1000 Μεξικού αγώνες 1967 - 1971, η Volkswagen παρουσίασε την πρώτη περιορισμένη-έκδοση του Beetle. Ήταν στην αγορά ως το "Baja Πρωταθλητής SE" [ 13 ] στις Ηνωμένες Πολιτείες και η "Marathon" Superbeetle στον υπόλοιπο κόσμο. Χαρακτήρισε μοναδική "Μαραθώνιος Blau" μεταλλικό μπλε χρώμα, χάλυβα πιέζεται 10-ακτίνων 15 ιντσών (38 cm) από κράμα μαγνησίου τροχούς, ένα αναμνηστικό μεταλλική πλάκα τοποθετημένη στο ντουλαπάκι και ένα πιστοποιητικό γνησιότητας που παρουσιάζονται στον αρχικό αγοραστή. Dealer-εγκατεστημένα επιλογές για αυτή την περιορισμένη-έκδοση Superbeetle περιλαμβάνονται τα εξής: άσπρες ρίγες διατρέχει όλο το μήκος του rocker-πίνακα, ένα ειδικό κουμπί επιλογέα, overriders προφυλακτήρα, κωνικό άκρες εξάτμισης, ψεύτικα ένθετα καρυδιάς στο ταμπλό (πίσω από το τιμόνι και το ντουλαπάκι συνοδηγού κάλυψη) καθώς και η Bosch φώτα ομίχλης τοποθετούνται στο εμπρόσθιο προφυλακτήρα.

[]1961 - 1973: προϊόν επέκταση γραμμής

Ένα πρωτότυπο και μη τροποποιημένες 1963 Τύπος VW 3 Notchback .

VW διευρύνει τη σειρά προϊόντων της το 1961 με την εισαγωγή τεσσάρων Τύπος 3 μοντέλα (Karmann Ghia, notchback, Squareback) με βάση το νέο Type 3 μηχανικό υπόβαθρο, και πάλι το 1969 με τις μεγαλύτερες Τύπος 4 (411 και 412) μοντέλα. Αυτές οι σημαντικές διαφορές από τα προηγούμενα οχήματα, με την αξιοσημείωτη εισαγωγή monocoque / unibody κατασκευή, την επιλογή ενός πλήρως αυτόματου κιβωτίου , ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου , και ένα προωθητικό πιο ισχυρή. Volkswagen προσθέσει ένα "Super Beetle» [ 14 ] (ο τύπος 113) στο lineup της, το 1971. Ο Τύπος 113 διέφερε από το πρότυπο Beetle στη χρήση του ενός γόνατα MacPhersonεμπρός ανάρτηση αντί για το συνηθισμένο ράβδους στρέψης . Επίσης, η μύτη του αυτοκινήτου ήταν τεντωμένα 2 ίντσες (51 mm) για να επιτραπεί η ρεζέρβα να είναι σε επίπεδη θέση, και ο συνδυασμός αυτών των δύο χαρακτηριστικών αυξήθηκε σημαντικά το ζωτικό χώρο αποσκευών εμπρός. Παρά το Super Beetle της (διατίθενται στο εμπόριο εκτός της Βορείου Αμερικής, όπως το VW 1302, αργότερα 1303) δημοτικότητα με τη Volkswagen πελάτες, τους απανταχού λάτρεις της προτίμησε το πρότυπο Beetle με λιγότερο έντονη μύτη του και αρχικό αναστολή μπαρ της στρέψης. Το 1973, η Volkswagen παρουσιάζει το στρατιωτικό-το Type 181 , ή «Trekker» στην Ευρώπη, "πράγμα" στην Αμερική, υπενθυμίζοντας τη διάρκεια του πολέμου Τύπος 82. Η στρατιωτική εκδοχή έχει παραχθεί για το ΝΑΤΟ της εποχής του γερμανικού στρατούκατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου έτη 1970 έως 1979. Η έκδοση Thing ΗΠΑ πωλούνται μόνο για δύο χρόνια, 1973 και 1974, χάρη εν μέρει τουλάχιστον να Ralph Nader 's εκστρατείες για την ασφάλεια του αυτοκινήτου.

Το 1964, η Volkswagen κατάφερε να αγοράζουν Ένωση Auto , και το 1969, NSU Motorenwerke AG (NSU). Η πρώην εταιρεία που ανήκει το ιστορικό Audi μάρκα, η οποία είχε εξαφανιστεί μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. VW τελικά συγχωνεύθηκε Auto Union και NSU για τη δημιουργία της σύγχρονης επιχείρησης ημέρες Audi, και θα πήγαινε για να την αναπτύξει, όπως του οχήματος πολυτέλεια φίρμα . Ωστόσο, η αγορά της Auto Union και NSU αποδείχθηκε ότι είναι ένα κομβικό σημείο στην ιστορία της Volkswagen, καθώς και οι δύο εταιρείες απέδωσε την υψηλή τεχνογνωσία που αποδείχθηκαν αναγκαίες για την VW να επιβιώσει όταν η ζήτηση για αερόψυκτο μοντέλα της περιήλθε σε παρακμή τερματικό σταθμό, όπως τη δεκαετία του 1970 ξημέρωσε.

edit ]1974: από Beetle σε Golf / Rabbit

Volkswagen Passat (1973-1977 μοντέλο)

Volkswagen ήταν στο σοβαρό πρόβλημα από το 1973. [ 15 ] Ο τύπος 3 και τύπου 4 μοντέλα είχαν πωληθεί σε πολύ μικρότερους αριθμούς από το Beetle και το NSU με βάση Κ70, επίσης, απέτυχε να αναζητούν αγοραστές. Beetle πωλήσεις άρχισαν ήδη να μειώνονται γρήγορα στην ευρωπαϊκή και αγορές της Βόρειας Αμερικής. Η εταιρεία γνώριζε ότι Beetle παραγωγή είχε να τελειώσει μια μέρα, αλλά και το αίνιγμα της αντικατάστασης είχε μια ατέρμονη εφιάλτη. Κυριότητα της VW τωνAudi / Auto Ένωση αποδείχθηκε ότι είναι το κλειδί για τη λύση - με την τεχνογνωσία της στηνκίνηση στους εμπρός τροχούς , και υδρόψυκτο κινητήρα που Volkswagen τόσο απελπισμένα χρειάζεται για την παραγωγή ενός αξιόπιστου διάδοχος Beetle. Audi επιρροές άνοιξε το δρόμο για αυτή τη νέα γενιά των Volkswagens, γνωστή ως το Passat, Scirocco, Golf και Polo.

Πρώτο στη σειρά ήταν η Volkswagen Passat (Dasher στις ΗΠΑ), το οποίο εισήχθη το 1973, έναfastback έκδοση του Audi 80 , που χρησιμοποιούν πολλά πανομοιότυπα σώμα και τα μηχανικά μέρη. Estate / βαγόνι εκδόσεις ήταν διαθέσιμα σε πολλές αγορές. Στην Ευρώπη, το κτήμα / wagon έκδοση κυριάρχησε στο μερίδιο αγοράς για πολλά χρόνια.

Την άνοιξη του 1974, το Scirocco ακολούθησε. Το κουπέ σχεδιάστηκε από τον Giorgetto Giugiaro . Με βάση την πλατφόρμα του δεν έχουν ακόμη τεθεί γκολφ , ήταν χτισμένη σε Karmann λόγω των περιορισμένων δυνατοτήτων στη Volkswagen.

Το κεντρικό μοντέλο αναδείχθηκε ως το Golf της Volkswagen το 1974, διατίθενται στο εμπόριο στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά ως το κουνέλι για την 1η γενιά (1975-1985) και 5ης γενιάς (2006-2009). Γωνιακή στυλ του ήταν σχεδιασμένο από την ιταλική Giorgetto Giugiaro ). Ο σχεδιασμός του ακολουθεί τις τάσεις για μικρά οικογενειακά αυτοκίνητα που από το 1959 Mini - το γκολφ είχε μια εγκάρσια τοποθετημένος , υδρόψυκτος κινητήρας μπροστά, οδηγώντας το εμπρός τροχούς, και είχε ένα hatchback , ένα σχήμα που έχει κυριαρχήσει το τμήμα της αγοράς από τότε. Beetle παραγωγής στο Wolfsburg έληξε κατά την εισαγωγή του γκολφ του. Συνέχισε σε μικρότερους αριθμούς σε άλλα γερμανικά εργοστάσια ( Ανόβερο και Emden ) μέχρι το 1978, αλλά η παραγωγή γενικά μετατοπίζεται προς τη Βραζιλία και το Μεξικό.

Το 1975, η Volkswagen Polo ακολούθησε. Ήταν μια εκ νέου badged Audi 50 , το οποίο ήταν μόλις διακοπεί το 1978. Το Polo έγινε η βάση τηςVolkswagen Derby , το οποίο εισήχθη το 1977. Το Derby ήταν για όλες τις προθέσεις και τους σκοπούς ενός τριών κουτί σχεδιασμό του Polo.Μετά από μια δεύτερη γενιά του μοντέλου, το Derby είχε διακοπεί το 1985.

Passat, Scirocco, Golf και Polo μοιραστεί πολλές χαρακτήρα καθοριστικά χαρακτηριστικά, καθώς και τμήματα και τους κινητήρες. Έχτισαν τη βάση για τη Volkswagen, η σειρά-γύρω.

 ]1974 - 1990: εισέρχονται στην ενσωμάτωση

Volkswagen Polo (1975-1979 μοντέλο)

Ενώ η γκάμα της Volkswagen όσον αφορά τα αυτοκίνητα σύντομα έγινε παρόμοια με εκείνη των άλλων μεγάλων ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών, το Golf έχει το στήριγμα του lineup της Volkswagen από την εισαγωγή του, και η μηχανική βάση για πολλά άλλα αυτοκίνητα της εταιρείας. Υπήρξαν έξι γενιές του Golf της Volkswagen , η πρώτη από τις οποίες παράγονται από το καλοκαίρι του 1974 μέχρι το τέλος του 1983 (πωλούνται ως το κουνέλι στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά και το Caribe στη Λατινική Αμερική). Πλαίσιο της ωοτόκησε επίσης το Volkswagen Scirocco άθλημα coupe , Volkswagen Jetta σεντάν / sedan, Volkswagen Golf Cabrioletμετατρέψιμες, και Volkswagen Caddy pick-up. Βορειοαμερικανική παραγωγή του κουνελιού άρχισε στις Volkswagen Westmoreland Plant Συνέλευση κοντά σε New Stanton, Πενσυλβάνια το 1978. Θα ήταν παράγεται στις Ηνωμένες Πολιτείες ως το κουνέλι μέχρι την άνοιξη του 1984. Η δεύτερη γενιά του hatchback Golf / Jetta sedan έτρεξε από τα τέλη του 1983 έως τα τέλη του 1991, και της Βόρειας Αμερικής έκδοση που παράγεται σε Westmoreland Συνέλευση άρχισε να πωλείται στις αρχές του έτους 1985 μοντέλο. Οι αριθμοί παραγωγής της πρώτης γενιάς Golf συνέχισε να αυξάνεται κάθε χρόνο στη Νότια Αφρική ως Golf Citi , με μικρές μόνο τροποποιήσεις στο εσωτερικό του κινητήρα και του πλαισίου, χρησιμοποιώντας εργαλεία μεταφέρθηκε από το New Stanton, Πενσυλβάνια φυτό όταν αυτό το site άρχισαν να χτίζουν Το δεύτερο αυτοκίνητο γενιάς.

Στη δεκαετία του 1980, οι πωλήσεις της Volkswagen στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά έπεσε δραματικά, παρά την επιτυχία της μοντέλα όπως το Golf αλλού. Οι Ιάπωνες και οι Αμερικανοί ήταν σε θέση να ανταγωνιστούν με παρόμοια προϊόντα σε χαμηλότερες τιμές. Οι πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες ήταν 293.595 το 1980, αλλά το 1984 ήταν κάτω σε 177.709. [ 16 ] Η εισαγωγή της δεύτερης γενιάς Golf, GTI και Jetta μοντέλα Volkswagen βοήθησε εν συντομία στη Βόρεια Αμερική. Motor Trend ονόμασε GTI αυτοκινήτου του Χρονιάς για το 1985, και η Volkswagen αυξήθηκαν στην ονομαστική ισχύ JD αγοραστή ικανοποίηση για την όγδοη θέση το 1985, πάνω από τις 22 το προηγούμενο έτος.[ 17 ] αμερικανικές πωλήσεις της VW έσπασε 200.000 το 1985 και το 1986 πριν από την επανέναρξη της πτωτικής τάσης από νωρίτερα στη δεκαετία . Πρόεδρος Καρλ Χαν αποφάσισε να επεκτείνει την εταιρεία αλλού (κυρίως στις αναπτυσσόμενες χώρες), και τη Νέα Stanton, Πενσυλβάνια εργοστάσιο έκλεισε στις 14 Ιουλίου 1988. [ 18 ] Εν τω μεταξύ, τέσσερα χρόνια μετά την υπογραφή συμφωνίας συνεργασίας με την ισπανική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων SEAT το 1982, Hahn επεκταθεί η εταιρεία με την αγορά πλειοψηφικού μεριδίου της SEAT έως και 75% μέχρι το τέλος του 1986, η οποία VW αγόρασε απερίφραστα το 1990. [ 19 ]

Η Volkswagen είχε εισέλθει στην αγορά supermini το 1975 με το Volkswagen Polo , ένα κομψό και άνετο τρίθυρο hatchback που σχεδιάστηκε από Bertone . Ήταν ένα ισχυρό πωλητή στη Δυτική Γερμανία και το μεγαλύτερο μέρος της υπόλοιπης Δυτικής Ευρώπης, είναι ένας από τους πρώτους ξένους μικρά αυτοκίνητα για να αποδειχθεί δημοφιλής στη Μεγάλη Βρετανία. Η δεύτερη γενιά του μοντέλου, που ξεκίνησε το 1981 και πωλείται ως hatchback και «coupe» (με το hatchback που μοιάζει με ένα μικρό αυτοκίνητο περιουσία και το coupe είναι παρόμοια με ένα συμβατικό hatchback), ήταν μια ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία για την Volkswagen. Ήταν το πρόσωπο-αρθεί το 1990 και εξακολουθούσε να πωλούν καλά μετά από 13 χρόνια, όταν αντικαταστάθηκε από την τρίτη γενιά Polo, το 1994.

]1991 - 1999: Πορεία upmarket


Το 1991, η Volkswagen ξεκίνησε η τρίτη γενιά Golf, το οποίο Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάςγια το 1992. Η MK3 Golf και Jetta έφτασε στη Βόρεια Αμερική λίγο πριν την έναρξη του 1994 έτος μοντέλου, πρώτα εμφανίζονται στη νότια Καλιφόρνια στα τέλη της άνοιξης του 1993. Η έκδοση sedan του γκολφ ήταν badged Vento στην Ευρώπη, αλλά παρέμεινε Jetta στις ΗΠΑ
Το 2000 στην Volkswagen Golf GL, στη μορφή της Βόρειας Αμερικής

Στα τέλη της δεκαετίας του 1990 είδε μια βαθμιαία αλλαγή στην αντίληψη των προϊόντων της εταιρείας - με την Audi, έχοντας η ίδια αυξημένα σε ίδιο πρωτάθλημα αποσαφήνιση που απαιτείται ] , όπως η BMW και Mercedes-Benz , παραπομπή που απαιτείται ] Volkswagen μετακόμισε upmarket να γεμίσει το κενό που άφησε η Audi? με SEAT και η περαιτέρω προσθήκη της Τσεχικής κατασκευάστρια αυτοκινήτων της Skoda που αποκτήθηκε στα τέλη του 1990, τώρα που καταλαμβάνει αυτό που ήταν κάποτε κύρια αγορά της VW.

Αυτή η κίνηση upmarket συνεχίστηκε με την Mk4 γκολφ , το οποίο εισήχθη στα τέλη του 1997 (και στη Βόρεια Αμερική το 1999), σασί του γέννησε μια σειρά από άλλα αυτοκίνητα της Volkswagen Group, η Volkswagen Bora (το sedan που ονομάζεται Jetta στις ΗΠΑ) , New Beetle , SEAT Toledo , SEAT Leon , Audi A3 , Audi TT , και Škoda Octavia .

Η άλλη κύρια μοντέλα έχουν το Polo , ένα μικρότερο αυτοκίνητο από το Golf, και το μεγαλύτερο Passat για το τμήμα πάνω από το Golf. ΤοScirocco και το αργότερα Corrado ήταν και οι δύο γκολφ με βάση το κουπέ .

Το 1994, η Volkswagen παρουσίασε η J Mays σχεδιασμένο Concept One , ένα «ρετρό» με θέμα το πρωτότυπο αυτοκίνητο με μια ομοιότητα με το πρωτότυπο Beetle, που βασίζεται στην πλατφόρμα του Polo. Χάρη σε μια θετική ανταπόκριση στην ιδέα, μια έκδοση παραγωγής αναπτύχθηκε ως το New Beetle , με βάση την μεγαλύτερη πλατφόρμα του Golf του. [ 20 ]

Τύχες της Volkswagen στη Βόρεια Αμερική βελτιώθηκε μετά την τρίτη γενιά Golf και Jetta μοντέλα έγιναν διαθέσιμα εκεί. Προσπάθειες μάρκετινγκ που περιλαμβάνονται Trek ποδήλατα με τα συνοδευτικά σχάρες ποδηλάτων με το sedan 1996 Jetta. Η εισαγωγή του New Beetle και το πέμπτης γενιάς Passat ήταν μια σημαντική ώθηση στη μάρκα. παραπομπή που απαιτείται ]

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το μερίδιο αγοράς της VW αυξήθηκε κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1990. Το 1990, το Golf ήταν 12ο πιο δημοφιλές αυτοκίνητο της Βρετανίας με πωλήσεις σχεδόν 50.000 μονάδες. παραπομπή που απαιτείται ] ΤοMK3 Polo επιτευχθεί παρόμοια επιτυχία στα μέσα της δεκαετίας του 1990, αλλά το 1999 το Golf Mk4 ήταν πρώτος εισερχόμενος της Volkswagen στο top 10 λίστα της Βρετανίας από τους πιο δημοφιλή νέα αυτοκίνητα. παραπομπή που απαιτείται ]

Στα τέλη της δεκαετίας του 1990 η Volkswagen, σύμφωνα με CEO Ferdinand Piëch , απέκτησε τις τρεις πολυτελείς μάρκες Lamborghini (μέσω της Audi), Bentley και Bugatti. Τα σχέδια της Audi για Lamborghini περιλαμβάνεται ένα μικρό supercar αργότερα να ονομαστεί η Gallardo, και ένα νέο όχημα φωτοστέφανο, η Murcielago , και αργότερα η Reventon περιορισμένη έκδοση φωτοστέφανο αυτοκίνητο. Στα τέλη του 2008, ένα 4-θυρο σεντάν για την μάρκα Lamborghini παρουσιάστηκε με τη μορφή της έννοιας Lamborghini Estoque.

Για Bentley, το μέλλον της εντός του ομίλου Volkswagen φάνηκε φωτεινό ως την έναρξη της Bentley Continental φάσμα βοήθησε Bentley μετά το ρεκόρ πωλήσεων των 10.000.

Bugatti , μετά την Volkswagen αγόρασε τα δικαιώματα για να χρησιμοποιήσει το όνομα, έδειξε τρία αυτοκίνητα ιδέα, η Bugatti EB110 (κουπέ και σεντάν) και την Bugatti Χείρωνας . Bugatti ξεκίνησε τότε η Veyron , με τελική ταχύτητα 252 mph (406 χλμ/ώρα).

edit ]το 2000 μέχρι σήμερα: το μοντέλο ανάπτυξης φάσμα

Volkswagen άρχισε να εφαρμόζει μια σειρά νέων μοντέλων μετά Bernd Pischetsrieder έγινεVolkswagen Group Διευθύνων Σύμβουλος (υπεύθυνος για όλες τις μάρκες Όμιλος) το 2002. Η έκτη γενιά Golf VW ξεκίνησε το 2008, ήρθε πρώτη επιλαχούσα στην Opel / Vauxhall Insignia του 2009Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς , και έχει γεννήσει πολλά ξαδέλφια: VW Jetta , VW Scirocco ,SEAT León , SEAT Toledo , Škoda Octavia και το Audi A3 σειρές hatchback, καθώς και ένα νέο mini- MPV , το SEAT Altea . Το GTI, ένα « καυτό hatchback "έκδοση απόδοση του γκολφ, μπορεί να υπερηφανεύεται για 2,0 L στροβιλοσυμπίεσης καυσίμου Στρωματοποιημένη έγχυση (FSI)άμεσου ψεκασμού κινητήρα. VW ξεκίνησε την εμπορία του γκολφ με την επωνυμία Rabbit για άλλη μια φορά στις ΗΠΑ και τον Καναδά τον Ιούνιο του 2006. (Το GTI είχε φτάσει στη Βόρεια Αμερική τέσσερις μήνες νωρίτερα). Η πέμπτης γενιάς Jetta, και την έκδοση των επιδόσεων, ο GLI, είναι επίσης διαθέσιμες στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά. Η έκτη γενιά Passat και το πέμπτης γενιάς Jetta τόσο έκανε το ντεμπούτο του το 2005, και η VW έχει ανακοινώσει σχέδια να επεκτείνει την προϊοντική γκάμα της περαιτέρω φέρνοντας πίσω το Scirocco έως το 2008. Άλλα μοντέλα στην Wolfgang Bernhard 's (μάρκας Volkswagen CEO) "προσβλητικό προϊόν" περιλαμβάνει το Tiguan μεσαίου μεγέθους SUV το 2008 και ένα Coupé Passat . Το Νοέμβριο του 2006 ο Bernd Pischetsrieder ανακοίνωσε την παραίτησή του ως Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen, και αντικαταστάθηκε από την Audi σε όλο τον κόσμο CEO Martin Winterkorn στις αρχές του 2007. Winterkorn πιστώνεται με κάνει Audi αμφισβητήσει το την κυριαρχία της BMW και της Mercedes, και το σχέδιο υπό την ηγεσία της στρατηγικής του, έχει οδηγήσει στην Audi που θεωρείται ένα από τα πιο σημαντικά εμπορικά σήματα στον κόσμο. παραπομπή που απαιτείται ] Εντούτοις, η Volkswagen εξακολουθεί να έχει περίπλοκες σχέσεις και με τα δύο σωματεία και τους μετόχους. Το γερμανικό κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας κατέχει το 20% του αποθέματος. [ 21 ]

Η B5.5 πέμπτης γενιάς Passat λίφτινγκ

Στη Βόρεια Αμερική, η VW που αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις. Μετά την άνοδο σημαντικά μεταξύ του 1998 και του 2001, η Βόρεια της VW πωλήσεις αμερικανική άρχισαν να πέφτουν κατακόρυφα με αποτέλεσμα την απώλεια του 2005 περίπου 1 δις δολαρίων ΗΠΑ για τις δραστηριότητές της στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Η κερδοφορία δεν ήταν ισχυρή, και η έλλειψη αξιοπιστίας των αυτοκινήτων της εταιρείας φαίνεται να φέρουν μέρος της ευθύνης για την κατάσταση αυτή. Μέχρι το 2005, τα μοντέλα της, καθόταν κοντά στο κάτω μέρος του το Consumer Reports βαθμολογίες αξιοπιστία, και JD Power and Associates VW κατετάγη 35ος από 37 μάρκες στην αρχική έρευνα της ποιότητας του. Οι προσπάθειες να εισάγετε ένα νέο τμήμα της αγοράς διακυβεύεται επίσης στέκεται της Volkswagen στη Βόρεια Αμερική. Το 2002, η Volkswagen ανακοίνωσε το ντεμπούτο της του Phaeton πολυτελούς αυτοκινήτου, που επευφημήθηκε αυστηρά, αλλά δεν απήχηση στην αγορά. VW ανακοίνωσε τη διακοπή της στην αγορά των ΗΠΑ για το έτος 2007 μοντέλο, λόγω των απογοητευτικών πωλήσεων.

Το 2006 Jetta

Volkswagen το 2005, παρά τις προκλήσεις, διατηρείται ακόμα Βόρεια Αμερική οι πωλήσεις των 224.195-μια δραματική αύξηση από τα χαμηλά του 1993, όταν στις ΗΠΑ οι πωλήσεις ανήλθαν σε μόλις 49.533 οχήματα. Momentum συνεχίστηκε για χρήση 2006, η Βόρεια Αμερική οι πωλήσεις της VW για το έτος ήταν 235.140 οχήματα, κατά 4,9 τοις εκατό αύξηση σε σχέση με το 2005, παρά την πτώση των πωλήσεων εσωτερικού κατασκευαστή της Βόρειας Αμερικής του. Σε συνδυασμό με την εισαγωγή νέων μοντέλων, τη θέση στην παραγωγή των αυτοκινήτων Volkswagen, επίσης, υπέστη μεγάλη αλλαγή. Το 2007 Eos , ένα μετατρέψιμο hardtop, παράγεται σε μια νέα εγκατάσταση στην Πορτογαλία. Όλα τα Golfs / Κουνέλια και GTIs από το 2006 κατασκευάζεται στο Wolfsburg της Γερμανίας, αντί του Μεξικού εργοστάσιο της VW στο Puebla , όπου Golfs και GTIs για την αγορά της Βόρειας Αμερικής παρήχθησαν 1989 - 1998, και της Βραζιλίας εργοστάσιο στην Curitiba , όπου Golfs και GTIs παρήχθησαν 1999 - 2006. (Το Jetta έχει κατά κύριο λόγο έχουν γίνει στο Μεξικό από το 1989). VW είναι επίσης στη διαδικασία του ανασυνδυασμού ένα αυτοκινητιστικό εργοστάσιο συναρμολόγησης στο Βέλγιο. Τα νέα μοντέλα και τις επενδύσεις σε βελτιώσεις κατασκευής, δεν ήταν αντιληπτές αμέσως από την αυτοκινητοβιομηχανία κριτικούς. Θετικές κριτικές για το τελευταίο αυτοκίνητα της VW περιλαμβάνεται η GTI που ονομάστηκε από τις εκθέσεις των καταναλωτών ως κορυφαίο σπορ αυτοκίνητο κάτω από $ 25.000, ένα από αυτοκίνητο και οδηγό "του περιοδικού 10 Best "για το 2007, Automobile Magazine του 2007 Αυτοκίνητο της Χρονιάς, καθώς και για το 2008 Trend Motor σύγκριση κατάταξη στη μεσαία Passat πρώτο στην κατηγορία του. Η JD Power and Associates 2006 Automotive Performance, την εκτέλεση και Διάταξη (APEAL) Μελέτη σκόραρε Volkswagen δέκατη τέταρτη συνολικά με ισχυρές επιδόσεις από τον νέο Jetta και Passat μοντέλα.

Η πέμπτη γενιά Golf , πωλείται στη Βόρεια Αμερική ως το κουνέλι.

Volkswagen αναγνωρίζεται από ποιον; ] ως ένας από τους κορυφαίους μικρό κινητήρα ντίζελκατασκευαστές, και συνεργάζεται με τη Mercedes και άλλες εταιρείες για την αγορά BlueTecκαθαρή τεχνολογία ντίζελ. Η Volkswagen έχει προσφέρει μια σειρά των αυτοκινήτων της με TDI (υπερτροφοδοτούμενος άμεσου ψεκασμού ) κινητήρα, η οποία προσδίδει κορυφαία οικονομία καυσίμου σε διάφορα μοντέλα. Σύμφωνα με τις Ηνωμένες Πολιτείες Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος , τέσσερις από τις δέκα πιο αποδοτικών οχημάτων που διατίθενται προς πώληση στις ΗΠΑ το 2004 powered by Volkswagen πετρελαιοκινητήρες. Ήταν τριοδικό γραβάτα για 8η (TDI Beetle, TDI Golf, Jetta TDI) και το ένατο, το Jetta TDI Wagon. Από το 2007, η VW δεν έχει προσφέρει ακόμη βενζίνη / ηλεκτρικό υβριδικό κινητήρα όπως αυτή του Toyota Prius (αν και ντίζελ-ηλεκτρικό υβριδικό 5ης γενιάς Jetta παρήχθη ως όχημα δοκιμής). Επιπλέον, όλες οι Volkswagen TDI κινητήρες ντίζελ που παράγεται 1996 - 2006 μπορεί να οδηγηθεί σε 100% βιοντίζελ καυσίμων.Για το έτος 2007 μοντέλο, ωστόσο, αυστηρή ΗΠΑ οι εκπομπές κυβέρνηση κανονισμοί έχουν αναγκάσει VW να απόθεση των πιο πετρελαιοκινητήρων από ΗΠΑ lineup του κινητήρα τους, αλλά μια νέα σειρά κινητήρων diesel είναι συμβατή με τα πρότυπα των ΗΠΑ επέστρεψαν στην αμερικανική αγορά ξεκινώντας με model year 2009. Αυτές οι μετά το 2009 καθαρούς κινητήρες diesel περιορίζονται σε λειτουργία στις 5% (B5) βιοντίζελ μόνο για να διατηρηθεί η εγγύηση της Volkswagen.

Το 2006, Eos μετατρέψιμο hardtop

Volkswagen καιρό αντιστάθηκε προσθέτοντας ένα όχημα βοηθητικό πρόγραμμα για την προϊοντική γκάμα της, αλλά τελικά λύγισε με την εισαγωγή του Touareg στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η κοινή χρήση βασικά συστατικά με το Porsche Cayenne και Audi Q7 οχήματα ελεύθερου χρόνου.Αν και αναγνωρισμένη ως πρόστιμο το χειρισμό του οχήματος, το Touareg έχει μια μέτρια πωλητή στην καλύτερη περίπτωση. Μερικά αυτοκίνητα αναλυτές κατηγορούν την απουσία του Touareg για μια έδρα τρίτη σειρά, η σχετικά φτωχή οικονομία καυσίμου, και η μεγάλη μάζα του οχήματος. VW σχεδιάζει να προσθέσετε ένα συμπαγές SUV με επιρροές από το στυλ "Concept A" του πρωτότυπου οχήματος. Στις 20 Ιουλίου 2006, η VW ανακοίνωσε ότι το νέο όχημα θα ονομάζεται τοTiguan . Δεδομένου ότι η διακοπή της Τ4 το 2003 και την απόφαση να μην φέρει το Τ5 στην αγορά των ΗΠΑ, ήταν ειρωνικό το γεγονός ότι η Volkswagen δεν είχε ένα φορτηγό στη Βόρεια Αμερική lineup της, θεωρώντας ότι η VW ήταν ένας σημαντικός παράγοντας στην ανάπτυξη της κατηγορίας, με το αρχικό του Transporter . Η εταιρεία είχε ξεκινήσει όμως rebadged DaimlerChrysler ονομάζεται η Volkswagen Routan για τις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά το 2008. Λόγω τεχνικών δυσκολιών προσαρμογής του Polo για την αντιμετώπιση της Βορείου Αμερικής κανονισμών οχημάτων, η VW παρουσίασε το 2006 η "Iroc" ως έννοια του προτεινόμενου 2009 Scirocco ως πιθανό νέο μικρό μοντέλο.

Τον Σεπτέμβριο του 2006, η Volkswagen άρχισε να προσφέρει το Golf Πόλη και Πόλη Jetta μόνο για την καναδική αγορά. Και τα δύο μοντέλα ήταν αρχικά το Golf Mk4 και Jetta, αλλά αργότερα αντικαταστάθηκε με την βραζιλιάνικη έκδοση του Golf Mk4 και Bora . Η Πόλη του γκολφ και Πόλη Jetta εισήχθησαν για να ανταγωνιστεί με την Toyota Yaris και το Fit της Honda . Εισαγωγή της Volkswagen τέτοιων μοντέλων θεωρείται ως δοκιμή της αγοράς για μια subcompact και, σε περίπτωση επιτυχίας, μπορεί να είναι η απαρχή μιας ακμάζουσας αγοράς subcompact για την Volkswagen.

Όταν Martin Winterkorn έγινε ο όγδοος μεταπολεμική διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, η εταιρεία προέβη σε αρκετές αλλαγές στο προσωπικό του στο Wolfsburg. που; ] Αν και η VW Όμιλος είχε ήδη την παρουσία τους στην Ινδία με την Škoda Auto , η Volkswagen παρουσιάζει το Passat και Touareg με κινητήρα TDI για την αυτοκινητοβιομηχανία της Ινδίας στην αγορά το Σεπτέμβριο του 2007.

Η VW 1L θα είναι διαθέσιμα το 2010, σε περιορισμένο αριθμό. παραπομπή που απαιτείται ] Η 1L είναι ένα ελαφρύ πρόσωπο δύο οχήματα που κατασκευάζονται από ένα πλαίσιο μαγνησίου καλύπτεται από μια άβαφη δέρμα από ανθρακονήματα. Κάθε εξάρτημα του οχήματος έχει ως στόχο να μειώσει το βάρος του οχήματος. Φρένα αλουμίνιο, ανθρακονήματα τροχών, οι πλήμνες τιτάνιο και κεραμικά ρουλεμάν, όλα συμβάλλουν στο φως το βάρος του οχήματος μόλις 290 kg. παραπομπή που απαιτείται ] Για να μειώσετε το βάρος ακόμη περισσότερο, και να αυξηθεί η αεροδυναμική του οχήματος, δεν υπάρχουν Καθρέφτες. Αντ 'αυτού, το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με κάμερες που εμφανίζουν οπτικές πληροφορίες στον οδηγό μέσα από την εσωτερική οθόνη LCD. Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά υψηλής ενεργειακής απόδοσης, κάθε γαλόνι καυσίμου που θα σας πάρει πάνω από 235 μίλια (378 χλμ). Η δεξαμενή καυσίμου έχει μόλις 1,7 λίτρα αποσαφήνιση που απαιτείται ] , καθιστώντας το σύνολο της ικανότητας ταξίδια απόσταση περίπου 400 μίλια (640 χιλιόμετρα) ανά δεξαμενή. Τελική ταχύτητα είναι 120 km / h (75 mph), η οποία αν και όχι πολύ γρήγορα είναι μια ευπρόσδεκτη tradeoff για την τεράστια εξοικονόμηση στην κατανάλωση καυσίμου.παραπομπή που απαιτείται ]

Τον Μάιο του 2011 εγκαινιάστηκε η Volkswagen Volkswagen Σατανούγκα συναρμολόγησης . Το εργοστάσιο θα παράγει αυτοκίνητα που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τη Βόρεια Αμερική ξεκινώντας με τη Νέα Μεσαίες Sedan , το οποίο θα ανταγωνιστεί με τη Βόρειο Αμερική ηγέτες της αγοράς Toyota Camry και το Honda Accord . Η παραγωγή έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις αρχές του 2011 και αναμένεται να ολοκληρωθεί περισσότερο από πέντε έτη απωλειών στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο. [ 22 ]

Στις 9 Δεκεμβρίου 2009, η Volkswagen AG και Suzuki κατέληξε σε κοινή συμφωνία για τη δημιουργία μια στενή μακροπρόθεσμη στρατηγική εταιρική σχέση. Η Volkswagen θα αγοράσει το 19,9% των εκδομένων μετοχών της Suzuki. [ 23 ]

[ ]Επιχειρήσεων

Η Volkswagen έχει γίνει μια μεγάλη διεθνής εταιρία απ 'όπου ξεκίνησε και επεκτάθηκε σε διάφορες αγορές σε παγκόσμιο επίπεδο και τις χώρες. Η παγκόσμια έδρα της Volkswagen βρίσκονται στην πατρίδα της στο Wolfsburg της Γερμανίας. Volkswagen AG, η οποία ανήκει στον όμιλο Volkswagen, βρίσκεται με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων Audi, Seat, Lamborghini, Bentley, Bugatti, Scania, και Skoda. Η Volkswagen είναι σήμερα η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης. Για μεγάλο χρονικό διάστημα, η Volkswagen είχε μερίδιο αγοράς άνω του 20 τοις εκατό. [ 24 ] Σε όλο τον κόσμο, η Volkswagen κατέχει επίσημα ως τον 3ο μεγαλύτερο παραγωγό πίσω από την Toyota και GM , όπως μετράται με OICA το 2009. [ 25 ] Το 2010, η Volkswagen, ανακοίνωσε πωλήσεις ρεκόρ 6,29 εκατομμύρια οχήματα, με παγκόσμιο μερίδιο αγοράς της στο 11,4%. [ 26 ] Volkswagens βασικές αγορές περιλαμβάνουν τη Γερμανία και την Κίνα. [ 27 ] Μετά την προσπέραση της Ford το 2008, η Volkswagen έγινε η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. [ 28 ], η Volkswagen έχει ως στόχο να διπλασιάσει το μερίδιό της στις ΗΠΑ της αγοράς από 2% έως 4% για το έτος 2014, [ 29 ], και έχει ως στόχο να γίνει, με βιώσιμο τρόπο, η μεγαλύτερη εταιρεία αυτοκινήτων στον κόσμο μέχρι το 2018. 

 

Σκαθάρι
VolkswagenBeetle-001.jpg
1938-2003
KUBELWAGEN
VW Kuebelwagen 1.jpg
1940-1945
Schwimmwagen
VW Schwimmwagen 1.jpg
1942-1944
Karmann Ghia
MarignyMay07KarmannGhiaFrontSide.jpg
1955-1974
1500/1600
VW Typ 3 εμπρός 20080227.jpg
1961-1973
181
Vw 181 κατά sst.jpg
1969-1983
Buggy Χώρα
Volkswagen Χώρα Buggy.jpg
1967-1969
411
Volkswagen 411 Πρόσοψη Essex.jpg
1968-1972
412
Τύπος 4 412 Παραλλαγή aus Offenbach.JPG
1972-1974
Κ70
1971 VW Κ70 L front.jpg
1970-1974
Derby
VW Derby CL front.jpg
1977-1981
Corrado
VW Corrado 16 V (12/04/2010) ret2.jpg
1988-1995
Lupo
VW LUPO κατά sst.jpg
1998-2004

 

πηγη:el.wikipedia.org